Reklamační řád

Práva z vadného plnění / Reklamační řád Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
 

Jak reklamovat zboží v Kuráži?

  • Záruční doba je u všech produktů 24 měsíců od data převzetí zboží. Fatura/účtenka slouží jako záruční list.
  • Pokud na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby naleznete vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat: opravu zboží, výměnu za nové zboží, odstoupit od smlouvy.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů, reklamaci posoudíme dle pokynů designera/výrobce zboží.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízeno bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Může se jednat o zboží, které je vyráběno designery v malém objemu a ručně. V tomto případě Vás poprosíme o shovívavost při zdržení reklamace, o kterém Vás samozřejmě budeme informovat.
  • Zboží, které nebudeme schopni opravit nebo vyměnit, vrátíme Vám peníze (nejpozději do 14 dní) stejnou cestou, jakou bylo zboží zakoupeno.
  • Více informací a kompletní postup pro uplatnění reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách v článku č. VII.
  • V případě dotazů ohledně reklamace nás neváhejte kontaktovat na eshop@kuraz.cz nebo telefonicky na tel č. 608 44 98 04 a přímo v kamenné prodejně Kuráž, Veletržní 48, Praha 7, kde jsme k dispozici Po-Pá 11-19, So 11-16.

 

Formulář

Reklamační formulář: docxpdf

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.